آجر شیل پلاک ساده گلبهی تیره 100x100x30mm

آجر شیل پلاک ساده گلبهی تیره 100x100x30mm

وضعیت: ناموجود
کد محصول: S1302
برند محصول: آجر قصرطلایی

مقاومت آجر نما شیل در برابر شرایط آب و هوایی و جوی متفاوت بسیار پایدار و مقاوم است و به همین جهت طول عمر بالایی دارند و نیاز به تعمیر ندارند، و همچنین تغییر رنگ چندانی نداشته و حتی اگر رنگ آجرها طبیعی باشد به هیچ عنوان در برابر نور خورشید تغییر رنگ نخواهند داد. استفاده از آجر می تواند عایق خوبی برای محافظت در برابر سرما و گرما باشد و همچنان که در عین زیبایی و دوام و طول عمربالا که حتی بسیاری از آن‌ها بیش از صد سال عمر می‌کنند و شاید قوی‌ترین مصالحی باشند که برای ساختمان به کار می‌روند.

با توجه به این موضوع که ایران دارای معدن های غنی مواد معدنی با بهترین کیفیت است و بهمین جهت کارخانجات تولیدی آجرهای نسوز و آجر شیل نیز از کیفیت بالایی در خط تولید محصول برخوردار می باشند ، در نتیجه میتوان گفت که تولیدات آجر شیل و نسوز در کشورمان آینده ای روشن پیش رو خواهد داشت که می تواند بازار خوبی برای فروش و صادرات انواع آجر نسوز و آجر شیل در سطح کشور و خارج از مرزهای ایران باشد. ما در تلاش هستیم تا با کسب رضایت مشتریان خود ، پرچم دار صنعت تولید آجر نسوز در کشور باقی بمانیم. همواره در تلاش هستیم تا جزء محبوب ترین و به نام ترین ترین سازندگان از لحاظ کیفیت و کارایی باشیم. آجر شیل گلبهی تیره تولید شده در آجر قصر بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد و لحاظ زیبایی و کارایی بسیار عالی است. گروه آجر نمای نسوز قصر با مدیریت و پرسنل متخصص مفتخر است که با کمال رضایت از سیستم رضایت مشتری که آن را در اصل کار خود قرار داده است ، آماده پذیرش سفارشات از سراسر کشور و خارج از کشور می باشد.

از بارزترین صفات آجر شیل گلبهی تیره خوب و مرغوب رنگ ثابت و طبیعی آن است و اینکه درون و بیرون آجر هم رنگ باشد ، همچنین رنگ و ساختار آجر در شرایط اقلیمی و آب و هوایی تغییر نکرده و مستحکم و پایدار باقی بماند . وجود این صفات در آجر آن را جز بهترین انتخاب در متریال های ساخت و ساز کرده است و زیبایی ساختمان را تضمین می کند.

 

مشخصات فنی آجر شیل پلاک ساده گلبهی تیره 100x100x30mm

مشخصات
مشخصات
نام محصول : آجر شیل پلاک ساده گلبهی تیره 100x100x30mm
رنگ : گلبهی تیره
طول : 10 سانتی متر
عرض : 10 سانتی متر
ضخامت : 3 سانتی متر
نوع خاک : ترکیبی از خاکهای بالكلی ، كائولن و فلدسپات
فرآیند تولید : گاز شهری (کوره سنتی و تونلی)
مدت زمان پخت در کوره : 48 تا 72 ساعت
درجه حرارت پخت : 1000 درجه سانتی گراد
نوع بسته بندی : کارتن
تعداد در هر بسته بندی : 36 عدد
تعداد در هر مترمربع : 85 عدد
وزن هر عدد : 580 گرم
وزن هر مترمربع : 49 کیلوگرم
ظرفیت نیسان : 42 مترمربع
ظرفیت خاور : 82 مترمربع
ظرفیت کامیون تک محور : 205 مترمربع
ظرفیت کامیون دو محور : 310 مترمربع
ظرفیت تریلی : 450 مترمربع
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×