آجر نسوز پلاک ساده سفید صدفی 200x200x27mm

آجر نسوز پلاک ساده سفید صدفی 200x200x27mm

وضعیت: موجود
کد محصول: S907
برند محصول: آجر قصرطلایی
قیمت: (هر مترمربع
موجود

آجر نسوز سفید که از مواد گرفته شده از معدن های خاک سفید تولید می شود که معمولا در فضاهایی کاربرد دارد که آلودگی محیطی کمتر وجود داشته باشد.
رنگ آجر نسوز سفید در بین تمامی رنگ های آجر نسوز روشن ترین است و کاربرد آن می تواند در نمای بیرون مابین آجرهای مشکی یا قهوه ای و یا حتی چوب و یا سنگ های ساختمانی مثل سنگ تراورتن تیره باشد تا جلوه ی زیبایی از این ترکیب رنگ بدست آید.
آجر های نسوز گروه تولیدی آجرقصر از مواد معدنی و منابع فراوان و در دسترس محلی تولید می شوند که دارای ماندگاری بسیار زیاد و دوام بالایی داشته و قابلیت استفاده مجدد را دارند. همچنین مقاوم در برابر آتش و آفات و بدون هیچ گونه آلاینده می باشند. به همین دلیل آجر نسوز مطمئن برای استفاده در ساختمان و انتخابی مناسب برای کارهای ساختمانی و مسکونی می باشد. اصولا معماران از آجرنسوز به عنوان آجری با درجه حرارت بالا نام می برند که به تثبیت دما در بنای ساختمان بسیار کمک می کند. استفاده آجرنسوز همراه با تهویه و عایق سازی مناسب باعث پایین آمدن مصرف انرژی می شود. از جمله عوامل تخریب آجر نسوز می توان ضربه ، سایش ، بار مکانیکی زیاد و عوامل شیمیایی را عنوان کرد. آجر نسوز ساخته شده از نوعی ماده ساختمانی و مواد معدنی نسوز است که در اندازه ها و رنگ های متنوع برای مصرف های مختلف از جمله استفاده در نمای ساختمان و کف تولید می شود که با این اوصاف گزینه ای ایده آل در صنعت ساختمان با طول عمر بالا بشمار میرود. خاصیت نسوز بودن آجرنما به این معنی نیست که لزوما آجر آتش نگیرد بلکه منظور این است که آجر در برابر آتش از هم نپاشد ، چرا که آجر های معمولی اگر در حرارت مستقیم و بالا قرار داشته باشد رفته رفته مقاوتشان را از دست می دهند و خورد شده و از هم می پاشند.

مشخصات فنی آجر نسوز پلاک ساده سفید صدفی 200x200x27mm

مشخصات
مشخصات
نام محصول : آجر نسوز پلاک ساده سفید صدفی 200x200x27mm
رنگ : سفید صدفی
طول : 20 سانتی متر
عرض : 20 سانتی متر
ضخامت : 2.7 سانتی متر
نوع خاک : ترکیبی از خاکهای بالكلی ، كائولن و فلدسپات
فرآیند تولید : گاز شهری (کوره سنتی و تونلی)
مدت زمان پخت در کوره : 48 تا 72 ساعت
درجه حرارت پخت : 1200 درجه سانتی گراد
نوع بسته بندی : کارتن
تعداد در هر بسته بندی : 8 عدد
تعداد در هر مترمربع : 23 عدد
وزن هر عدد : 2 کیلوگرم
وزن هر مترمربع : 46 کیلوگرم
ظرفیت نیسان : 48 مترمربع
ظرفیت خاور : 95 مترمربع
ظرفیت کامیون تک محور : 218 مترمربع
ظرفیت کامیون دو محور : 326 مترمربع
ظرفیت تریلی : 480 مترمربع
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×