آجر نسوز پلاک آنتیک انگلیسی 265x55x50mm

آجر نسوز پلاک آنتیک انگلیسی 265x55x50mm

وضعیت: موجود
کد محصول: A602
برند محصول: آجر قصرطلایی
قیمت: (هر مترمربع
موجود

نوع دیگر آجر نسوز ، آجر نمای نسوز انگلیسی می باشد که برخی به آن آجر نما نسوز انگلیسی یا آجر نسوز نما انگلیسی هم می گویند که رنگ آن متمایل به قرمز، جگری و قهوه ای است و بصورت رندوم در کنار یکدیگر قرار گرفته و ترکیبی منحصر به فرد را در نمای ساختمان ایجاد می کند. تنوع رنگی در آجر نسوز انگلیسی به صورت ترکیبی از رنگ های قرمز ، نارنجی ، پرتغالی و رنگ های مایل به زرد است که هم به صورت یک دست و هم به صورت دانه های ریز و درشت در داخل ترکیب آن تولید می شود.

یک آجر استاندارد باید کاملاً پخته و یکنواخت و شده باشد و در برخورد با آجر دیگر صدای زنگ دار ایجاد کند ، میزان مقاومت فشاری آن دست کم ۸۰% مقادیر مندرج در استاندارد ایرانی شماره ۷ می باشد. آجر های نسوز از مواد سیلیس ، آلومین ، فلدسپات ، سنگ آهک ، سولفات ، املاح آهن و مواد گیاهی ساخته می شوند. با توجه به اینکه آجر پلاک دارای تنوع رنگی زیادی می باشد، لذا برای ساخت آن نیز از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود که معمولا از خاک رس و افزودنی های موثر استفاده می شود که باعث پدید آمدن طیف رنگی متنوع شده و با توجه به سلیقه مشتری و انتخاب طراحان و معماران ساختمانی به کار گرفته می شود. در واقع هر چه آجر نزديکتر به كانون حرارت كوره باشد رنگ تيره تر و هرچه دورتر از آن باشد آجر روشن تری به دست مي آيد.

خاک استفاده شده در آجر نما نسوز انگلیسی از بهترین معادن خاک نسوز تأمین می شود و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میگیرد. در مورد استفاده از آجر انگلیسی آنتیک این موضوع را مورد توجه قرار دهید که با ترکیب کردن رنگ های آجر به صورت تیره روشن می توان طرح های خاص و چشمگیری را خلق کرد که در هر نوع دکوراسیون قابل استفاده می باشد.

کاربرد آجر در نما علاوه بر فرآیند نصب آسان و سریع می تواند در بافت های گوناگون و یا رنگ های مختلف را اجرا گردد و حتی از ملات های رنگی متفاوت در بندهای آجر در پدید آوردن ظاهری جذاب استفاده کرد. حتی می توانید با چیدمان آجر به حالت عمودی یا افقی ، نمایی خاص را به ساختمان بدهید. استفاده از آجر می تواند عایق خوبی برای محافظت در برابر سرما و گرما باشد و همچنان که در عین زیبایی و دوام و طول عمر بالا که حتی بسیاری از آن‌ها بیش از صد سال عمر می‌کنند و شاید قوی‌ترین مصالحی باشند که برای ساختمان به کار می‌روند. آجر های نسوز قیمت مناسبی دارند و ضد حریق و عایق صدا هستند.

مشخصات فنی آجر نسوز پلاک آنتیک انگلیسی 265x55x50mm

مشخصات
مشخصات
نام محصول : آجر نسوز پلاک آنتیک انگلیسی 265x55x50mm
رنگ : انگلیسی
طول : 26 سانتی متر
عرض : 5.5 سانتی متر
ضخامت : 5 سانتی متر
نوع خاک : ترکیبی از خاکهای بالكلی ، كائولن و فلدسپات
فرآیند تولید : گاز شهری (کوره سنتی و تونلی)
مدت زمان پخت در کوره : 48 تا 72 ساعت
درجه حرارت پخت : 1200 درجه سانتی گراد
نوع بسته بندی : کارتن
تعداد در هر بسته بندی : 16 عدد
تعداد در هر مترمربع : 57 عدد
وزن هر عدد : 1.300 کیلوگرم
وزن هر مترمربع : 74 کیلوگرم
ظرفیت نیسان : 28 مترمربع
ظرفیت خاور : 54 مترمربع
ظرفیت کامیون تک محور : 135 مترمربع
ظرفیت کامیون دو محور : 202 مترمربع
ظرفیت تریلی : 298 مترمربع
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×