آجر نسوز پلاک رستیک انگلیسی 200x200x27mm

آجر نسوز پلاک رستیک انگلیسی 200x200x27mm

وضعیت: موجود
کد محصول: R606
برند محصول: آجر قصرطلایی
قیمت: (هر مترمربع
موجود

آجرنما نسوز رستیک انگلیسی ابعاد 20x20cm در ضخامت 2.7 سانتی متر

Rustic English Refractory Brick 200x200x27mm

 

کارخانه آجر نسوز قصر بزرگترین تولید کننده در سطح کشور است که محصولاتی همچون آجر های رسی ، آجر های گلبهی و انواع آجر نما را تولید می کنند که از انواع آجر نما های تولید شده در این کارخانه می توان به آجر های نسوز ، آجر نما انگلیسی ، آجر نما های شیل و آجر های رسی … اشاره نمود.

مواد نسوز استفاده شده در خط تولید این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار است که نتیجه آن آجر نما های نسوز با کیفیت بالا است و به خاطر استفاده از مواد معدنی مختلف در تولید آجر های نسوز ، این آجر ها در سطح های مختلفی در بازار عرضه می شوند. مصالح و مواد به کار برده در یک ساختمان در کار ساخت بنا بسیار پر اهمیت بوده و علاوه بر اینکه باید مستحکم و مقاوم باشند باید در برابر رطوبت ، حرارت و باران نیز مقاوم باشد. با توجه به اینکه امروزه پیشرفت های چشمگیری در زمینه صنعت ساختمان شکل گرفته است ، آجر نسوز را می توان یکی از جدیدترین آجرهای مورد استفاده در بناهای نو دانست. آجر نسوز ساخته شده از خاک های چینی و نسوز است که در دمای 1200 سانتی گراد و با ظرافت ساخته می شود و همان گونه که از نام آجر نسوز مشخص است در برابر گرما توانایی مقاومت زیادی دارد. توصیه شرکت آجر قصر بر این است که برای داشتن نتیجه مطلوب در کار نما از طراحی زیبا و حرفه ای توسط طراحان اجرا گردد تا هزینه اضافه نشود و نمای ساختمانتان نیز شکیل و جلوه ی زیباتری داشته باشد.

آجر نسوز پلاک رستیک انگلیسی با طول و عرض 20 سانتی متر و ضخامت 2.7 سانتی متر می باشد. ماده اولیه تولید آجر در گروه تولیدی آجر قصر خاک فلدسپات ، کائولن و بال کلی می باشد. آجر های کارخانه آجر قصر با گاز شهری و در کوره های سنتی و تونلی پخت می شوند. مدت زمان پخت این محصولات 48 تا 72 ساعت بوده و درجه حرارت آنها حدود 1200 درجه سانتیگراد می باشد. وزن هر آجر رستیک پلاک انگلیسی 580 گرم و وزن در هر مترمربع آن 49 کیلوگرم است. ظرفیت حمل آجر رستیک انگلیسی با ابعاد 200x200x27 mm با ماشین نیسان حدود 42 متر مربع و ظرفیت کامیون تک محور 200 مترمربع از این آجر است. آجرهای تولیدی در کارخانه آجر قصر در بسته بندی کارتنی و به صورت سلفون کشی شده عرضه می شوند. تعداد در هر بسته بندی از این آجر 36 عدد و در هر مترمربع آن 85 عدد محاسبه می گردد.

 

نقاط قوت

    قیمت مناسب
    عدم شوره زدگی
    جذب آب بسیار کم
    بسته بندی مناسب

   عدم ترک خوردگی و پوسیدگی

مشخصات فنی آجر نسوز پلاک رستیک انگلیسی 200x200x27mm

مشخصات
مشخصات
نام محصول : آجر نسوز پلاک رستیک انگلیسی 200x200x27mm
رنگ : انگلیسی
طول : 20 سانتی متر
عرض : 20 سانتی متر
ضخامت : 2.7 سانتی متر
نوع خاک : ترکیبی از خاکهای بالكلی ، كائولن و فلدسپات
فرآیند تولید : گاز شهری (کوره سنتی و تونلی)
مدت زمان پخت در کوره : 48 تا 72 ساعت
درجه حرارت پخت : 1200 درجه سانتی گراد
نوع بسته بندی : کارتن
تعداد در هر بسته بندی : 11 عدد
تعداد در هر مترمربع : 23 عدد
وزن هر عدد : 2 کیلوگرم
وزن هر مترمربع : 50 کیلوگرم
ظرفیت نیسان : 42 مترمربع
ظرفیت خاور : 80 مترمربع
ظرفیت کامیون تک محور : 200 مترمربع
ظرفیت کامیون دو محور : 300 مترمربع
ظرفیت تریلی : 440 مترمربع
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×