آجر نسوز پلاک ساده شاموتی 100x100x50mm

آجر نسوز پلاک ساده شاموتی 100x100x50mm

وضعیت: ناموجود
کد محصول: S107
برند محصول: آجر قصرطلایی

آجر نسوز ساده شاموتی سایز 10x10cm در ضخامت 5 سانـتی متر 

Simple Golden Color Refractory Brick 100x100x50mm

 

استفاده از متریال آجر برای کار در نمای ساختمان ها یک روش ساده ، شیک و در عین حال جذاب است که در عین حال سلیقه مشتری و طراحان را هم نشان می دهد . کاربرد آجر در نما علاوه بر فرآیند نصب آسان و سریع می تواند در بافت های گوناگون و یا رنگ های مختلف را اجرا گردد و حتی از ملات های رنگی متفاوت در بند های آجر در پدید آوردن ظاهری جذاب استفاده کرد. حتی می توانید با چیدمان آجر به حالت عمودی یا افقی ، نمایی خاص را به ساختمان بدهید.

وزن هر آجر ساده شاموتی 900 گرم و وزن در هر مترمربع آن 93 کیلوگرم است. ظرفیت حمل آجر ساده شاموتی با ابعاد 100x100x50mm با ماشین نیسان حدود 22 متر مربع و ظرفیت خاور 43 مترمربع از این آجر است. آجرهای تولیدی در کارخانه آجر قصر در بسته بندی کارتنی و به صورت سلفون کشی شده عرضه می شوند. تعداد در هر بسته بندی از این آجر 24 عدد و در هر مترمربع آن 85 عدد محاسبه می گردد.

آجر نسوز پلاک ساده شاموتی با طول 60 سانتی متر ، عرض 10 سانتی متر و ضخامت 30 سانتی متر می باشد. ماده اولیه تولیدات آجر قصر خاک های فلدسپات ، کائولن و بال کلی می باشد.آجر های کارخانه آجر قصر با گاز شهری و در کوره های سنتی و کوره ای پخت می شوند. مدت زمان پخت این محصولات 48 تا 72 ساعت بوده و درجه حرارت آنها حدود 1200 درجه سانتیگراد می باشد.

شرکت آجر قصر انواع فرآورده هاي نسوز شامل آجر نسوز انگلیسی، آجر نسوز شاموتي،آجر نسوز گرانیتی، آجر نسوز دکوراتیو و تزئيني، آجر نسوز پلاک جهت اجرای نماهاي ماندگار، آجر نسوز ساده جهت اجرا و بازسازی بناهای تاریخی و نماهای سنتی و آجر نسوز کف و با هدف تأمين اکثریت نيازهاي روز افزون كشور به این محصول ارزشمند راه اندازي و مورد بهره برداري قرار گرفت. با یاری خداوند متعال گروه آجر قصر پیشرفت های روز افزون فراوانی در جهت بالا بردن کیفیت محصولات خود در صنعت ساختمان داشته است ودر سالهاي اخير توانسته است با تكنولوژيكي روز دنیا و بهره مندی از مهندسین و طراحان حرفه ای خود در زمينه تولید محصولات آجر نسوز و آجر شیل و رسی، افزايش تنوع توليدات داشته باشد تا بتواند نیازهای مخاطبان خوش سلیقه و ایرانیان عزیز را در زمینه ساختمان و نما تأمين سازد. و این اعتماد شما مشتریان عزیزمان است که ما را در مسیر اهداف عالی پیشروی می دهد و همراهی شما چه در مسیر تولیدات و چه در زمینه دستیابی به خلاقیت، مقرون به صرفه بودن محصولات آجر نسوز بسیار قابل نکوهش و قدردانی می باشد. هدف اصلی آجر نسوز قصر رضایت مادام‌العمر مشتریان بوده و اینکه بتواند به عنوان منبعی مطمئن در کیفیت و کارایی ، دوام و زیبایی آجرهای نسوز همراه شما عزیزان باشیم.

 

مشخصات فنی آجر نسوز پلاک ساده شاموتی 100x100x50mm

مشخصات
مشخصات
نام محصول : آجر نسوز پلاک ساده شاموتی 100x100x50mm
رنگ : شاموتی
طول : 10 سانتی متر
عرض : 10 سانتی متر
ضخامت : 5 سانتی متر
نوع خاک : ترکیبی از خاکهای بالكلی ، كائولن و فلدسپات
فرآیند تولید : گاز شهری (کوره سنتی و تونلی)
مدت زمان پخت در کوره : 48 تا 72 ساعت
درجه حرارت پخت : 1200 درجه سانتی گراد
نوع بسته بندی : کارتن
تعداد در هر بسته بندی : 24 عدد
تعداد در هر مترمربع : 85 عدد
وزن هر عدد : 900 گرم
وزن هر مترمربع : 93 کیلوگرم
ظرفیت نیسان : 22 مترمربع
ظرفیت خاور : 43 مترمربع
ظرفیت کامیون تک محور : 108 مترمربع
ظرفیت کامیون دو محور : 162 مترمربع
ظرفیت تریلی : 240 مترمربع
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×